BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

us...

us...

Friday, October 14, 2011

Menempuhi Alam Dewasa..

              semester 1 hampir berlalu..lecture terakhir pon baru abis tadi. minggu depan da study week. then, ade PSPM(peperiksaan semester program matrikulasi). pspm nilah antara hidup n mati aku kat sini..nasib la lau dpt pointer 1.3 (cam mid sem ari 2) memang da terang lagi bersuluh aku akan keluar dgn cara yg terhormatnya dari sini. ya Allah,sempat ke aku nak cover 15 chapter stiap subjek ni..?

             itu satu hal..

lain hal psl kwan aku lak. asalnye kitorang berlima. tapi da split up 3 dan 2. apa psl..?aku pon x taw cte sbnar2nye..semuanya psl sorang ni yg sensitif thp gaban.baru sebulan kot kwn,tetibe ade misunderstand n smpai skrang x bertego sapa..mslah kcik je kot..!mcm2 aku da wat nk unite kan blek,tp x jd pon..!sudahnya,aku mlas da.bialah diorang,aku da nasihat skati ko la..cam bdak kcik je..k'mon la,umo da 18,matang la sket..!hai,tp akhirnya,aku yg jd mangsa..kwn aku yg sensitif gle 2 la yg tarik2 aku.lgsung kitorang berpisah..dye jenis orang yg nk ikot kpale dy je,so aku cam kuli ikot je ckp dye..at last,roomate aku nasihat renggang2 la sket ngan dye,x kan nk berkepit je 24 jam..tp aku x bole la..nti msti aku x sampai ati..huhu.......

            itu satu hal...

hal lain lagi...masalah remaja yg biasa kita dengar..n aku x sangka aku akan lalui jugak masalah ni.ingat lagi x izzul..?aku still in contact ngan dye smpai skrang..so segala kehidupan dye ak taw.even dye pon taw psl aku.kitorang borak smbil bertuka2 cite..memg  la kan..tp skang mcm jd mkin worse je..kdg2 aku rasa cam kitorang ade pape,tp kdg2 x..hbungan kitorang cam tergantung..n aku rasa terikat ngan hubungan yg x nyata ni..itu apa yg aku rasa,x taw la klau dye pon dpt rasa ape yg aku rasa..hakikatnya,aku suka dye..tp aku taw apa yg kitorang wat ni salah..even x berjumpa,x dating,kitorang sms je..tp tetap salah sbab da mendatangkan rasa yg luar biasa..aku taw 2...so,aku sbnarnya da nekad nk ptoskan hbungan ni,tp aku x bole la wey..korang x taw cane aku mesej ngan dye tiap2 ujung minggu ni..huhu...aku da ckp ngan sorang kwn paling baik aku kat kolej ni mrangkap konsultan aku,dye kate aku x ptot clash ngan dye sbab dye kate dy taw melalui mesej aku ngan izzul yg dye bace mnunjukkan yg izzul pon suka kt aku..itu apa yg dye kate.tp aku x caya smpai aku dgr sndri ngan telinga aku ni izzul ckp cm2..tp klau one day dy ckp cm2 ape aku nak wat eh..?

            Masya-Allah..sukarnya hidup ini...

Yg benar,
afiqah

0 comments: